Samsung explică problemele de construcție de la Galaxy Note 4

de: Alexandru Puiu
01 10. 2014

După ce ieri detaliam la Galaxy Note 4, astăzi a apărut răspunsul oficial al producătorului pe subiect.

Cei de la Samsung au fost primii pe listă când a venit vorba să facă glume pe marginea noilor iPhone-uri „un pic“ cam flexibile. Nu a durat multă însă şi efectul karma şi-a făcut simţită prezenţa.

Zilele trecute a început să se comercializeze în Coreea de Sud noul cu câteva săptămâni înainte de restul mapamondului. Din păcate, primii utilizatori nu au fost foarte încântaţi de noua lor investiţie din cauza unei probleme destul de grave de calitatea a construcţiei. Aceasta se manifesta printr-un spaţiu destul de mare între display şi carcasa din spate a telefonului. După cum se poate vedea şi în imaginea de mai jos, nu este foarte dificil, de exemplu, să strecuraţi o carte de credit într-un spaţiu care cu siguranţă nu ar fi trebuit să permită aşa ceva.

Pentru că astfel de scandaluri pot lua rapid amploare, nu a durat mult până când cei de la Samsung au oferit o declaraţie oficială pe marginea subiectului. „Problema raportată nu afectează funcţionalitatea şi calitatea Galaxy Note 4. Asigurăm clienţii noştri că toate telefoanele Galaxy Note 4 respectă standardele noastre stricte de producţie şi control al calităţii“, a comunicat compania. Din păcate, replica departamentului lor de PR pare una standard, neoferind o soluţie reală celor afectaţi de problemă.

Partea bună este că gigantul sud-coreean are în vedere problema, deşi va mai dura câteva săptămâni până vom vedea dacă şi unităţile livrate în alte colţuri ale globului vor fi afectate de această calitate slabă a construcţiei.